pátek 28. září 2012

Recenze - Maybelline New York řasenky (the mega plush, the colossal, the falsies)

Ahoj, 
dneska přináším recenzi na řasenky od značky Maybelline New York. Jedná se o řasenky: 
The mega plush volum express 
The colossal volume express mascara 
The falsies volum express 



Jako první začnu s... 
The mega plush volum express 
Jako jediná má na fotce jiné balení, je to tím, že jsem si jí pořídila o prázdninách v zahraničí, takže jsem měla tu možnost ji testovat celé dva měsíce. Moc se mi líbí barevná kombinace na obalu řasenky. Řasenka má gelovou konzistenci a je voděodolná. Kartáček na řasy je velký, což mi vyhovuje, ale je pohyblivý - nejprve jsem myslela, že to bude plus, ale po pár použití mi přišlo velmi těžké jím řasenku aplikovat. Objem řasám bohužel moc nepřidá, zato je prodlouží a neslepí. Řasenku bych používala pouze během dne, na noc bych doporučila něco dramatičtějšího.
Závěr:
Řasenku bych si znovu nekoupila. Konzistence je trochu více vodovější než jsem u řasenek zvyklá, takže se během dne snadnějí setře a aplikace s pohyblivým kartáčkem mi nevyhovovala. 



Další v pořadí je... 
The colossal volum express
Tato řasenka má přibližně stejný kartáček jako Mega plush, tedy je větší a jak již jste četli, tak právě takový mi vyhovuje. Tato řasenka řasy neslepuje, nežmolkuje. Řasy dokáže úžasně prodloužit. Objem řas je tedy, jak už je na obalu napsáno, kolosální. Řasenka je v poměrně velkém balení a cena je přijatelná. Jediné co bych vytkla je, že řasenka má určitou vůni, která nemusí vonět zrovna všem. 
Závěr: Řasenku jsem si již poněkolikáté koupila, takže určitě doporučuji vyzkoušet. Hodí se pro celodenní nošení.



A to nejlepší nakonec... 
The falsies volum express (Black drama)
Nevím jestli jste zastánci falešných řas, ale někdy není až tak snadné si je nalepit. S touto řasenkou se nemusíte o nic starat. Dokonce se mě kamarádka zeptala, jestli mám nalepené řasy. Pokud tedy chcete vypadat jako mrkající panenka, určitě doporučuji pořídit právě tuto řasenku. Prodlouží Vám řasy a přidá objem. Barevná kombinace balení je krásná a nejvíce se mi libí krajka na uzávěru řasenky. Na fotce můžete vidět, že kartáček je zakroucený, a manipulace s ním je výborná. Pokud máte kartáček na řasy, tak doporučuji použít s touto řasenkou. Řasenka totiž hned nezaschne, tak máte čas řasy pročesat. Pokud chcete opravdu dramatický pohled, doporučuji použít dvě vrstvy.  
Závěr:
Love it!!! Doporučuji!!! Pokud chcete uhrančivý výraz, tak neváhejte!





Doufám, že se Vám recenze líbila a těším se brzy naviděnou :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat