pátek 23. listopadu 2012

Vánoční soutěž - Giveaway

Ahoj,
dnes mám pro Vás Vánoční soutěž:) Vše podstatné najdete ve videu :)



Pravidla soutěže: 
Pravidla GIVEAWAY
(Soutěže se můžou zůčastnit i na Slovensku)

1) Stát se odběratelem Pavlinna17 channel
2) Napsat komentář o vysněném dárku, který si přejete najít pod stromečkem pod youtube video.
3) Stát se fanouškem mé stránky na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/Pavlinna17-Blog/196651780468431
4) Svolení rodičů pokud ti ještě nebylo 18.
Toť vše :-*


11 komentářů:

  1. Ahoj.K Vánocům bych si asi nejvíc přála nějakou kvalitní řasenku a hrozně jsem zvědavá a těším se,co dostanu(jestli vůbec něco dostanu:-))Z těch tvých věcí bych nejvíc chtěla asi ten balzám na rty nebo tričko.

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite neco dostanes:)!!!!!dej mi prosim vedet tvoji prezdivku abych te mohla zaradit do souteze:)dekuji a preji krasne vanoce:)!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. moje přezdívka je Lilli16

    OdpovědětVymazat
  4. Takže..sleduji tě na fb...k Vánocům bych si přála nový telefon,protože jsem ten svůj ztratila :(..jinak asi kosmetiku :)

    Na FB jsem jako- JANA SVOBODOVÁ

    jinak nevím jak tě můžu odebírat v tom se nevyznám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, dám tě do slosování pod tvým jménem a když vyhraješ, tak ti napíšu na Facebooku :)Jaký mobil si přeješ? :) Veselé Vánoce !!!!!!

      Vymazat
  5. tak už se mi to povedlo..odebírám:)..tak snad budu mít štěstí..líbí s emi ten kondicioér a balzám na rty :ú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super!!! To jsem ráda!!! Přeji Veselé Vánoce, prosím napiš mi na sebe nějaký kontakt abych věděla pod jakým jménem tě zařadit do slosování :)

      Vymazat
  6. Ahoj, odběratelka už dávno jsem (Mrsmandybell) :) pod stromečkem bych ráda objevila vůni od Calvina Kleina, jéé, to by bylo fajn :D :) fanoušek taky jsem, pod jménem Anna-Marie Humlová :) a případně kontaktní e-mail je tu: mandy-blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!!!!! To je super, že jsi odběratelka už dlouho!!!!Snad vůni dostaneš!!! Pak mi písni, jestli se povedlo :) Veselé Vánoce :)

      Vymazat
  7. Ahoj! :)
    Na Vánoce se těším moc! Letos dřív než obvykle mám vánoční náladu, pálím svíčky, občas si dokonce broukám koledy :D Pod stromeček jsem si nejvíce přála štětce Real Techniques a tuším, že je dostanu, protože jsem si omylem všimla, že přišli v balíčku (objedlala mi je mamka), ale ikdyž to už nebude překvapení, tak budu mít ohromnou radost. Do soutěže se zapojuji hlavně kvůli tričku, protože je opravdu krásný!!! a myslím, že mi i bude sedět:)
    Na fb Tě sleduji pod jménem Denisa Jínová
    Tak předem přeji Veselé Vánoce!!! :)))

    OdpovědětVymazat