pátek 19. dubna 2013

Vlog: Netradiční víkend :)

Ahoj,
jakpak se dnes všichni máte? Já se mám tak trochu nemocně a učebně. Zkouškové a závodní sezóna je v plném proudu, tak to je přeci na čase být nemocná :)
Dnes si dáme jedno netradiční video, kde můžete nahlédnout zase trošku do mého života a jak si užívám o víkendech :)
Mějte se krásně :)




7 komentářů:

  1. Ahoj Páji,úplně jsem nepochopila ten víken když je dnes pátek tak jaký víkend?
    A je opravdu obdivuhodné že jsi ještě ve 2:43hodin schopná dát video na YouTube i na blog!
    Super a prosím o vysvětlení s tím víkendem:)
    Máš skvělá videa!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vikend je minen ten, ktery jiz probehl a ja jsem z neho udelala videoblog. 2:42 pm, takze odpoledne, ne v noci :)
    Jsem rada, ze se ti libi videa :) Dekuju moc

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,děkuji za vysvětlení a moc se omlouvám že jsem si myslela že je to ráno.:)A ještě jednou Dík!
    A chtěla bych se ještě zeptat kdy bude nějaký tutorial?
    Děkuji:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutorial na účes či líčení? :) To přece nevadí, hlavně, že už si rozumíme :)

      Vymazat
  4. :D s akými slniečkami robíš :) pristalo ti to :) aj vlasy, aj outfity, aj tá mladosť okolo :) mini módna prehliadka bola tiež podarená.

    OdpovědětVymazat
  5. Aha Dekuji za odpoved.:) ♡♡ ★☆ ♧♣↑↓←→º•○●□■◇◆▲▼▶◀ ;-)

    OdpovědětVymazat